Vistas de página en total

miércoles, 28 de mayo de 2014

LA HOMEOPATIA!

Des de molt petita, jo i tota la meva família hem fet servir aquest tipus de medicina alternativa, per exemple quan teniem mal de cap, per els cops, les picades de mosquit, els nervis.., tinc que m'ha funcionat força bé. Ni jo,que ho he pres tota la vida, no se molt bé com funciona ara us posa-re una mica de informació relacionada..

L'homeopatia és un sistema de medicina alternativa, caracteritzada per fer servir preparats altament diluïts que sense diluir causarien els mateixos símptomes que ja té el pacient. Va ser inventada a finals del segle XVIII per el metge Samuel Hahneman,les seves principals afirmacions van ser:

  • Lo similar és cura amb lo similar 
  • Quan més gran és la dissolució, més potent és l'efecte. 
  • El que causa determinats símptomes pot ser curada amb els mateixos símptomes, si la dosis és més baixa. 
La homeopatia ignora el mètode científic per tan no es considera una ciència, i tampoc no ha pogut ser demostrat el seu funcionament. 







No hay comentarios:

Publicar un comentario