Vistas de página en total

miércoles, 21 de mayo de 2014

Horts urbans!

El passat dia 27 d'abril jo, acompanyada de tota la meva família, vaig anar al festival de Handmadefestival, a Barcelona, que es un festival del do it yourself, on hi vaig trobar diferents seccions, una d'aquestes era els horts urbans. Llavors vaig tenir la idea de fer aquesta entrada. 


Es coneixen com a horts urbans els horts situats dins les ciutats, en aquest cas poden ser petites parcel·les, de vegades de propietat municipal que s'arrenden individualment. Els horts urbans no estan pensats per a obtenir grans produccions comercialitzables sinó que estan pensats per a produir petites quantitats de verdures variades, per a l'autoconsum. Normalment la producció en un hort urbà és ecològica, sense la utilització d'adobs químics ni insecticides. 

Hi ha diferents maneres de muntar-te l'hort a casa:


  • Una o vàries taules de cultiu, són taules d'acer,fàcilment mutables i resistents a la humitat.

  • Amb petits kits, que ja venen preparats.





Finalment aquest a de ser el resultat! 

1 comentario: