Vistas de página en total

domingo, 8 de diciembre de 2013

EXPERIMENT: DEPURACIÓ DE L'AIGUA

Els materials que vaig fer servir:
*3 ampolles d'aigua.
*Sorra.
*Grava.
*Carbó.
*Estisores.
*Cotó.
*Cinta d'embalar transparent.
Procediment:
1.Vaig agafar les 3 ampolles, a la primera li vaig tallar el cul i el vaig guardar, a la segona i a la tercera també el cul i de una vaig guardar el coll.
2. Desprès vaig fer uns forats a dos dels culs de les ampolles.
3. Amb un cul dels que tenien forats i vaig començar a posar cotó, grava i sorra.
4. A l'altre cul amb forats i vaig posar cotó, grava i carbó.
5. Vaig ajuntar els 2 culs on hi havia posat el cotó, la grava, la sorra, el carbó.. Ho vaig ajuntar amb cinta d'embalar transparent perquè es continues veient.
6. Seguidament també vaig ajuntar l'ultim cul sense forats i el coll a d'alt de tot per tirar l'aigua.
7. Vaig fer una barreja de aigua i sorra per fer aigua bruta, tirar-ho i veure si es depurava.
8. Per últim vaig tirar la barreja i vaig observa el resultat.

Finalment, em va quedar força be ja que l'aigua va sortir bastant neta.

No hay comentarios:

Publicar un comentario